onsdag 12. mai 2010

hade leilighet i sussex st...

da var den siste timen i denne leiligheten omme.. nå venter jeg bare på en telefon fra Caroline, så er det strake veien til togstasjonen, for så å ta flyet til brisbane. som tidligere nevnt, kan jeg ikke tro at tiden i sydnet er over.. føles som om det kun er få dager siden jeg ankom, så tilsier virkelig at jeg har hatt en fin tid her. gleder meg veldig til å komme meg videre også, og selvfølgelig ikke mist til et sted det er varmere :) hihi..
oppdaterer dere videre når jeg har fått kommet meg dit :)

camilla: etter jeg har reist litt rundtpå østkysten av australia, skal jeg videre til perth og besøke Nicklas, deretter til melbourne hvor jeg drar med meg maria videre på reisen. vi reiser sammen til new zealand, cooks island, california og New york. deretter kommer jeg hjem, lettere sagt hjemreise dato er 14 juli :) så vi sees da <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar