mandag 10. mai 2010

reiser fra Sydney på onsdagen..

da var reisen videre, fra Sydney, booket. reiser sent onsdag kveld opp til Brisbane, før reisen går videre til rainbow beach. skal tilbringe et par dager her (forhåpentlig fylt opp med aktiviteter), før vi tar ferjen over til Fraiser Island. her blir det jeep safari i tre dager (pluss gleden av å sove ute i telt), før vi venter nesen tilbake til rainbow beach. skal overnatte her en natt før vi reiser sørover igjen. er ikke helt sikker på hvordan de neste dagene vil bli, men forhåpentligvis blir de tilbringet i både surfers paradise og gold coast. gleder meg! deretter blir det grey hound buss ned til woolgoolga, hvor jeg tilbringer et par dager på surfecamp. endelig mulighet til å lære meg og surfe. ser virkelig frem til det :) etter dette blir det en liten tur tilbake til Sydney og forhåpentligvis får jeg sagt hade til alle :)

1 kommentar:

  1. Kirviiil, det eeer litt sånn vanskelig å lese uten stor forbokstav i ny setning, asså :p

    Hvor drar du videre nå? Etter Australia, mener jeg :) Det nærmer seg juli :D Er det ikke da du kom hjem??

    SvarSlett