torsdag 6. mai 2010

nærmer seg bye bye Sydney :(

tiden her i Sydney har vært utrolig bra. har både fått oppleve å ikke ha jobb, bli frustrert over å bare sitte i leiligheten eller henge på kafe, deretter faktisk finne en jobb for den lille tiden jeg har igjen, for så og jobbe ræven av meg, og konstant føle meg utslitt. tross denne berg og dal banen har jeg fått utrolig gode vennskap både med de jeg bor sammen med, jobber med, og ikke minst nærmere bånd med mine herlige norske venninner som bor i Coogee. desverre nærmer det seg med stormskritt tid for å reise fra Sydney. selv syntes jeg ikke det er lenge siden jeg kom hit. tiden har gått utrolig fort, noe som jeg definitivt burde ta som et godt tegn. egentlig har det ikke gått helt opp for meg, før i dag.
det har seg slik at jeg, siden jeg nå har tilbringet så lang tid i australia, så vil jeg ikke se tilbake og vite at jeg kun var i Sydney og Melbourne. derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle reise oppover østkysten før jeg reiser til Perth for å besøke Nicklas. først fikk jeg dratt med meg anne og tonje på lasset da de ville reise litt før de drar tilbake til norge. det var først i løpet av de siste dagene at jeg også fikk "dratt" med meg en annen på mine eventyr. det viste seg at min arbeidskollega og gode venninne Caroline også ville reise litt. egentlig hadde vi planer om å reise til Whitsundays og Fraiser, men etter en tur innom reisebyrået så fant vi ut at, både tidsmessig og kostnadsmessig, heller ville lønne seg og ta turen til Fraiser. vi har nå funnet ut at det er kun en uke igjen til vi skal reise, altså vil dette tilsi: de neste dagene mååå vi jobbe ekstra hardt for å få tjent inn mest mulig!!
gleder meg masse til å reise igjen, selv om det faktisk vil bli litt rart å reise fra Sydney. selv om det begynner å bli kaldere her, så liker jeg meg faktisk veldig godt. skal nok ikke se bort i fra at dette er et sted jeg kommer tilbake til!!

tilslutt har jeg lagt til noen ekstraordinære bilder fra div ting som har skjedd her i Australia:


meg og Lily

den herlige Coogee-gjengen. legendarisk bowlingkveld (hvor jeg forresten knuste alle!! :P)


Mine herlige norske venner <3


ja.. kom oss faktisk inn på pool området!! (forresten ingen anelse om hvem fyren til venstre for meg er.. )


Blue Mountains med Anne og Tonje. flott flott dag!! (skulle faktisk ikke tro at det var såå kalt, men tross min overdrevne kledning så frøs jeg faktisk!!)


jeg og min herlige Caroline har "teparty" :P


ehem.. dette er noen av folkene jeg jobber med.. vet ikke helt hva jeg skal kommentere. bildet sier vel det meste..


nok en gang en random fyr ved siden av meg. vet ikke hvordan han klarte og snike seg med, men som bildet beviser, så klarte han det..




2 kommentarer:

  1. Stilig rød kjole på han karen :)

    SvarSlett
  2. Ikke så fin som den lyseblå selvsagt :p

    SvarSlett